1 Norma - Publications
Main page Publications  
Publications
Filter of publications
date :
Author :
Practice :
Publications
Норматив рабочих мест для инвалидов в представительствах иностранных компаний [UA]
31.01.2013

Чи поширюється вимога про створення нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, встановлена ст. 19 закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", на представництва іноземних компаній  в Україні.

Вищевказане питання є таким, що дискутується на рівні бухгалтерів представництв та працівників органів державної влади. Сформулюємо і свою позицію у цьому питанні. 

За визначенням,  наведеним в ст. 19 закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", вимога про встановлення нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів носить обов’язковий характер для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю.

Всі перелічені особи відносяться до двох видів роботодавців – юридичні особи та фізичні особи, які використовують найману працю. Відповідно потрібно розглянути питання щодо віднесення представництв іноземних компаній до переліку осіб, вказаних у вимогах закону.

Представництва іноземних компаній не відносяться до групи юридичний  осіб, перелік яких наведений в законі. Говорячи юридично вивіреною мовою представництва іноземних компаній без права юридичної особи не підпадають під суб'єктний склад осіб, які перелічені в  статті 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні". А відтак,  на Представництва іноземних компаній не поширюється вимога щодо обов’язковості встановлення нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Подібну позицію повністю поділяє і Фонд соціального захисту інвалідів України, який в своєму Листі від 11.09.2007 р. № 1/6-417 та в Роз’ясненні від 17.04.2006  № 06ю-75/667 підтвердив відсутність обов’язку представництв іноземних компаній створювати норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Підсумовуючи вищевикладене, можна з впевненістю констатувати що вимоги закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" щодо створення нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів і притягнення до  відповідальності за його невиконання не поширюється на представництва іноземних компаній  в Україні.

 

Антон Корень

Помічник аудитора "ЮК "Дешунін і партнери"

Опубліковано в "Бухгалтер і закон"

 

Антон Корень
Contacts
Audit firm Norma
1-3 Kyrylivska St., Kyiv
map
Publications
Appeal of customs decision on allocation codes of the goods [UA]
Оскарження рішень митниці про визначення коду товару    У даній статті хотілося б зупинитися на питанні як за механізму оскарження рішень митного органу про визначення коду товару, що імпортує лікарські засоби в Україну, може захистити правильне визначення митного коду товару та відповідно мінімізувати свої витрати на сплату митних платежів. Розглядуваний механізм, зрозуміло, може застосовуватися не тільки фармацевтичними компаніями.   Практика застосування законодавства митними органами щодо імпортних лікарських засобів у 2012 році є вкрай суперечливою.  На початку року митниця масово використовувала свої повноваження щодо зміни коду товару, завдяки чому велика кількість лікарських засобів перекваліфіковувалася у алкогольні напої, біологічні добавки й навіть протипаразитарні засоби.  Зрозуміло, що..
What our clients say about us
"Television and radio broadcasting  companies in Ukraine work in a particular legal environment and are under constant control of many regulatory bodies. It results in setting high requirements accounting support in  terms of high quality and specialization which should be tailored to the  operation of the client. Specialists of the "Auditing firm NORMA" have supported our TV and radio company from its foundation and continue successfully  supply accounting and audit services. "
Television and radio broadcasting company "Nostalgie", Romanyuk Zoryana
read all