1 Norma - Аудиторська винагорода
Головна Аудиторська винагорода  
Аудиторська винагорода
Аудиторська винагорода

1. Аудит і консалтинг

      При визначенні вартості аудиторських та консалтингових послуг ми використовуємо принцип погодинної оплати.

При розрахунку вартості ми також намагаємося врахувати індивідуальні особливості, притаманні кожному нашому клієнту.

Остаточно погоджені з замовником умови співробітництва закріплюються у письмовій формі.

Базові ставки спеціалістів при наданні аудиторських та консалтингових послуг:

Категорія спеціаліста                                                                                             Погодинна ставка (гривен на годину)

Партнер                                                                                                                1000 грн.

Аудитор, юрист                                                                                                      500 грн.

Помічник аудитора, юриста                                                                                     250 грн.

Бухгалтер                                                                                                               300 грн.

 2. Абонентське консультаційне обслуговування 

Співробітництво на постійній основі (абонентське обслуговування) користується попитом серед наших клієнтів. 

Таке співробітництво полягає в тому, що клієнт у будь-який момент може отримати підтримку у вигляді консультації, роз’яснення, порад, що надають спеціалісти нашої компанії з питань в сфері бухгалтерського обліку, оподаткування, управління.

Абонентське обслуговування залежно від цілей, об’ємів, кваліфікації персоналу клієнта може здійснюватися за домовленістю на вибір клієнта:

  • Щомісячно клієнт сплачує фіксовану суму, що є незмінною протягом дії договору та отримує консультаційні послуги в межах часу на обслуговування клієнта, визначеного договором.
  • Клієнт отримує послуги з консультаційного обслуговування без обмеження в часі. По закінченню місяця складається звіт про надані послуги з підрахунком фактично витраченого часу на обслуговування клієнта спеціалістами нашої компанії. Оплата витраченого часу здійснюється виходячи з погодженої вартості 1 години послуги, зафіксованої в договорі з клієнтом.

      3. Бухгалтерське обслуговування 

Бухгалтерське обслуговування клієнтів допомагає зекономити нашим клієнтам засоби та час, в свою чергу клієнт отримує високу якість обслуговування та впевненість в кінцевому результаті. Вартість бухгалтерського обслуговування індивідуальна для кожного клієнта та залежить від різних факторів таких як:

  • Вид діяльності (бізнесу компанії);
  • Система ведення обліку та оподаткування;
  • Середня кількість господарських операцій;
  • Кількість співробітників;
  • Необхідність складення первинних документів;
  • Необхідність підготовки і надання звітності;
  • Інші індивідуальні фактори

Вартість бухгалтерського обслуговування встановлюється, як правило, на визначений період (місяць, квартал, рік) та по домовленості, в залежності від зміни різних факторів, може коректуватися в сторону збільшення чи зменшення.

 

Останні новини
Казнить нельзя помиловать: уроки пунктуации по «делу Власенко»
Напомним, исковые требования к Сергею Власенко Глава ВР аргументировал тем, что, несмотря на избрание г-на Власенко народным депутатом и зачисление на работу в ВР с 12 декабря 2012 года, он не прекратил (не приостановил) право на занятие адвокатской далі »
Акцизный налог при операциях с ценными бумагами
Одной из новаций налогового законодательства в 2013 году стало введение акцизного налога на операции с ценными бумагами. В то же время внесенные изменения в Налоговый кодекс Украины вряд ли позволяют нам говорить об эффективности введеного далі »
Необходимость получения некоторых разрешительных документов
В данный момент существует путаница касаемо некоторых вопросов получения документов разрешительного характера, что, очевидно, не способствует построению эффективных бизнес-процессов. Адвокат Юридической компании "Дешунин и Партнеры" Сергей Лисица далі »
Контакти
Аудиторська фірма Норма
м.Київ, вул.Кирилівська, 1-3
карта
Публікації
Зворотня вимога до страхувальника або на замітку експедиторським компаніям [RU]
  По общему правилу у страховых компаний (страховщиков) после выплаты страхового возмещения возникает право обратного требования (суброгация) к виновному и ответственному лицу за причиненный убыток. Проанализировав нормативные акты в сфере страхования можно прийти к выводу, что законодательство прямо не предусматривает право страховщика после выплаты страхового возмещения предъявить обратное право требования к страхователю. Исключением является статья 38 Закона Украины «Об обязательном страховании гражданско-правовой ответственности собственников транспортных средств» которая предусматривает право страховщика предъявить регрессный иск своему страхователю, если последний осуществил ДТП и его действия подпадают под признаки указанные в статье (управлял автомобилем в состоянии алкогольного, наркотического опьянения,..
Що наші клієнти говорять про нас
"Холдинг компаній, що включає такі бренди як «President», «Brioni», «Stefano Ricci», «Basler», працює в сегменті продажу одягу преміум. Неоціненну допомогу у вирішенні питань з бухгалтерського обліку та аудиту нам надають фахівці компанії «Аудиторська фірма НОРМА»."
Мережа бутиків «President», «Brioni», «Stefano Ricci», «Basler», Влад Плетін
читати все